Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Telefonskräck????

Publicerad 2009-02-27 08:27:09 i Allmänt

Igår när vi skulle lägga os ville Lisa att vi skulle dra ur telefonjacket. "så vi inte blir störda".
Så är det ibland här,,, lite då och då kommer det upp. Detta beror på att när jag nån gång inte svarade
när deras far ringde sent på kvällen, kom han hit i ottan dagen efter och gapa och skrek och undra vem som var här.
 
SÅ när jag nu inte svarar när det ringer säger Kalle: "mamma svara, tänk om det är pappa, då blir han arg och kommer hit och bråkar".

SOM tur är ringer han inte längre, men nervös blir vi lite när telefonen ringer, och IBLAND hinner eller KAN jag faktiskt inte svara.....

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-27 08:39:05

God morgon gumman :-)

Vi ser fram emot att komma på kalas i morgon :-)

Vilka blir det mer som kommer ?



Ta det lugnt och stressa inte ihjäl nu...

Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 08:42:42

Oj, det låter ju inte så kul. Själv svarar jag sällan och aldrig i den vanliga telefonen. De som verkligen vill mig nått har mitt mobilnr. Orkar inte prata med alla telefon försäljare. Ha en fin fredag.

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-27 09:13:06

Åhhh stackars lilla Lisa!!!!!!

Hm...ses snart

KRAM

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-27 09:23:24

visst kan de det... Fast jag är glad över den, självklart! Jobbigt att oroa sig för sånt där... hoppas att det aldrig sker igen! Kram M

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-02-27 10:40:12

Hej kära vän!

Usch, att han gjort så mot er, ja det sätter sig väl i minnet sånt där. :(

Jag är mkt bättre idag!tjohoo :)

Snittet var planerat till den 31 januari men så fick jag högt blodtryck så de tog ut honom den 27 istället. Det var aldrig direkt någon fara. Han är också född i vecka 38.

Vad hände med dig,varför blev det akutsnitt??

Bamsekram till min underbara vän som jag bara måste få träffa någon gång!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 10:43:07

Det är väl upp till dej o svara om du vill eller inte! Han ska skita i vem som är hos dej. Han har ingen äganderättpå dej! Inte heller är du väl omyndigförklarad,så du bestämmer över dej själv!

Ha nu en toppen helg,med eller utan tel. ; )

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-02-27 12:35:42

Friskt beteende, NOT!! Men nu hoppas vi på att det är över...fatta han inte att han skrämmer ungarna??

Ha en trevlig helg i Årsta the Hills.. miss it lite faktiskt!!! Kram

Postat av: niki

Publicerad 2009-02-27 13:29:47

hej gumman, så du har mkt att stå i idag inför kalaset :) skulle vara kul, men kan tyvärr inte det :/ får kika in o gratta här på bloggen o gratta :) KRAM

Postat av: mikaela

Publicerad 2009-02-27 20:54:41

varför blir han sådär för att ni inte svarar?

Postat av: Angel

Publicerad 2009-02-27 21:55:18

Trodde jag var ganska ensam om att inte svara i hemtelefonen...inser ju nu att jag inte är det, skönt alltid nåt som är som det skall då...ha ha.

Så himla kul att du börjar det nya jobbet på måndag, känns väl häftigt eller?? Ha en bra kväll och ett bra födelsekalas imorgon!! Värsta kramen till dig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela