Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Styra upp,,,

Publicerad 2009-02-10 22:56:35 i Allmänt

Jaha jag har styrt upp så gott jag kan just nu. En del tycker Mathias har "vunnit" men för mig är det ingen tävling utan lösa saker för barnens bästa. Så,,, pga av att inte Mathias tar hand om barnen ordentligt så ska umgänget ske med mig eller min far. Visst,,,,,jag är inte helt nöjd med att behöva umgås med Mathias MEN jag står ut med det några timmar då och då för att barnen ska få träffa honom. Det är detta som gäller nu och han är förståss nöjd för han får vara här med mig och barnen och göra saker,,,, fine,,,, . När jag nämnde detta för barnen tyckte dom det var jättebra, klart då vet dom att dom får mat och är trygga. Vi får se hur detta går,, han ska ju inte ha barnen förens på måndag. Vi ska käka lunch på torsdag och prata om hur detta ska gå till.

Jaha,,, jag vet inte annars hur jag ska lösa hans umgänge faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-02-10 23:58:49

Låter bra, hoppas det funkar bra för er! ;)



Kramar

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-11 07:50:03

Godmorgon!

Japp, det blir kanon så jag inte missar dig.

Här snöar det!!!

Knasigt.

Vi ses snart.

Kram sålänge.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-11 08:21:18

Snart så.....jag kasnke ska börja göra mig iordning. Ska ju åka om drygt en timma, hahaha

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-02-11 14:24:45

Haha, du fick mig att skratta för första gången idag, tycker sååå mycket om dig! :)

Måste säga att jag tycker du är helt fantastisk vad det gäller detta med Mattias och barnen. Förstår att det inte är så roligt att träffa honom men det här är säkert den bästa lösningen just nu.

Tycker du tänker och resonerar så bra, nu är det bara att hoppas att Mattias gör sitt bästa också.

Det är inte han som vinner på detta utan barnen, så ser jag det. De har tryggheten hos dig eller din pappa och samtidigt får de träffa sin pappa också.

Kul att träffa en bloggvän. :)

Tusen kramar till dig.

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-11 18:01:55

Hi hi klart du är en Ängel....känns den här "uppgörelsen" ok för dig så är det väl alldeles ypperligt, bra jobbat!!! Va kul att få träffa en bloggkompis....vill jag också!!! Ha en fin kväll vännen!! Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela