Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lördag

Publicerad 2009-02-14 08:25:31 i Allmänt

Idag är det lördag och denna dag går  väl i rött för dom flesta och hjärtan. Jag är ju då inte så mycket för sånt där men jag har allt köpt två små hjärtformade askar med choklad i till Kalle och Lisa.

Bara för denna dag ska jag berätta,,,

1991 var jag tillsammans med en Magnus. Vi blev tillsammans 8 februari så denna dag detta år hade vi inte  varit ihop så länge, MEN jag fick tre röda roser och EN BILD LP MED MICHAEL JACKSON.

Nån som kan slå det så varsogod och prova,,, HAHAHHAAH


Kommentarer

Postat av: NIKI

Publicerad 2009-02-14 08:45:18

hahaa du är rolig du gumman :D ha en underbar lördag och kväll :) take care kram

Postat av: NIKI

Publicerad 2009-02-14 08:52:52

inte här :/ jhär är det lite disigt :/

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-14 09:01:01

Jag vill önska dig en härlig alla hjärtans dag !



Kramar från mig :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela