Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kriminalitetinlägget,,,

Publicerad 2009-02-16 08:10:30 i Allmänt

Igår skrev jag ett inlägg om kriminalitet. Det är INTE barnens far denna gång. En mycket närstående till mig, här kallad D bor i hop med A.  A har en son som är kriminell vilket gör det jobbigt för familjen för man vet inte när han åker in i finkan eller vad som händer. Denna son har dessutom massa barn med massa olika tjejer och nu verkar han tro att ju fler barn man har dessto lättare att slippa finkan. Det där med att ha jobb och sånt verkar inte ligga för honom riktigt. JAG HATAR SÅNA MÄNNISKOR.

Jaha,,,,, lite om det ja,,,,

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-16 09:07:14

Hallå tjejen!

Så, hur gick det med intervju och så???????????

Nu är jag här igen, pigg och alert.

KRAMISAR

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-16 10:37:47

Haha! Du är så välkommen! Jag kan adoptera er alla tre:))

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-16 10:44:12

Hallå!

Jonas server har brakat. Den pallade inte 10000 besök om dagen, hihi

Men han mår bra iaf.

Ha en skön dag och må så himla gott.

Ah, på onsdag ska jag träffa Anne!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela