Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Halkvarning,,,

Publicerad 2009-02-24 07:53:55 i Allmänt

Ishalt ute,,, varning varning,,, jag halka här på gården när vi skulle gå till dagis, satans smärta i knät men sen lyckades jag komma upp och halta barnen till dagis och hem igen.

Kalle och Lisa,,,, reeees dig upp mamma,,,,

jag kan inte det gör ont

men mammma reeees dig upp,,,

ja herre stackars barn. Lite rädda blev dom men jag var talbar hela tiden för jag svimmade inte men nära var det av smärtan.

Jajaja,,, nu är det tisdag, te intaget och snart ska jag gå ner till sjukgymnasten tror jag. Det blir med skena och kryckor ialalfall.

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-02-24 08:18:50

Jag ska gå med barnen till dagis nu och sen ska jag ut på en powerwalk på 6-8km beroende på vad jag orkar.

Nu måste jag slänga i mig en proteindrink och gå... Kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-24 09:18:42

Ja det gäller att gå försiktigt ute, man ser ju inte var det är halt då det kommit mer snö.

Höll på att halka flera gånger igår när jag var ute med hundarna.



Ha en bra dag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela