Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Bröllopsdags,,,,

Publicerad 2009-02-19 10:04:38 i Allmänt

Igår mina damer och herrar fick jag en bröllopsinbjudan. Sånt är väl kuligt. Extra kuligt om det är nån man står nära och tycker om och som ska gifta sig med nån trevlig rackare.

Så var det dags för yngsta gotlandssystern Elin. OCH hennes älskvärde otroligt trevliga Patrik. Jag har känt Elin sen hon var 2 år,,, hon fyller typ 26 i år tror jag allt bestämt.

Jaha,, detta kommer ske mitt i sommaren på underbara Sudret. Det är bröllop i dagarna 3 och vi har ju gjort typ samma grej för 2 år sen när mellansystern Sara tog sin Fredrik i hand och traskade in i Vamlingbo kyrka och sa ja. Jag har aldrig gråtit på bröllop men herre guuuud va jag böla. Jaha,,, ladda ladda ladda,,,, 18 juli smäller det,,, fast vi mjukstartar 17e hemma på gården. Så är det,,, bröllop i dagarna 3. IGEN.


OBS, storesyrran Anna-Lena tog sin Patrik till Dominicanska Republiken 2007.

Man funderar på om Elins Patrik också tänker byta efternamn för då har vi två Patrik Almqvist,,, JAG HAR FULL KOLL PÅ ATT JAG INTE FÅR TRÄFFA NÅN PATRIK ELLER FREDRIK,, JAG GÖR MITT BÄSTA HAHAHAHAH

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-19 10:33:24

Ja, han blev så nöjd att han gick ut och köpte läsk direkt, hihihi.

Så nu är han frisk....konstigt sån skillnad från ena dagen till andra.

Ha en skön dag!

KRAMISAR

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-19 11:00:57

Ja, han tycker nog det är ganska okej att bo här i källaren, hihi

Postat av: sussie

Publicerad 2009-02-19 13:16:50

18 juki då fyller min store 16år!! En bra dag!

Ha det gott!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-02-19 16:15:26

Åh så härligt det låter! Det senaste bröllopet jag var på var mitt eget... Haha Får hoppas syrran och Tobbe slår till snart. :)

Kramar i massor.

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-19 18:50:42

Vad underbart med bröllop!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela