Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tisdagen

Publicerad 2009-12-02 08:57:02 i Allmänt

Ja igår var det då 1a december. Kalle var jätteduktig i skolan, fröken och han hade skrivit trevligt brev tillsammans till mig. Det var så att Dennis hade försovit sig igår så Kalle och jag gick till skolan, det gick rätt bra men jag var helt slut sen. TUR hade jag att Dennis kom när jag hade lämnnat Kalle så han körde mig hem.

Igår somnade Lisa ganska tidigt och Kalle och jag var uppe själva. Mysigt var det, blir inte så mycket egentid för oss. Kalle satte på fina silverstjärnor på fönstrerna  och käkade lite pannkisar medans vi lekte gissadjurleken .Den är rolig. En tänker på ett djur och så ska man ställa ja eller nejfrågor för att lista ut vad det är för djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela