Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Julmåndag

Publicerad 2009-12-28 12:32:01 i Allmänt

Vi har jullov fortfarande, en vecka till. Igår blev det sent i säng för det var DAMERNAS DEKTEKTIVBYRÅ på tv. Mycket bra. Vi sov idag till 10, helt sega. Idag är det matleverans, shit va det går åt när man är hemma hela dagarna. Ieftermiddag kommer pappa och hämtar barnen för dom ska gå på Pippiteater och sen ska dom sova över där. Jag ska egentligen käka middag med två polare men just nu har jag ibskramper och halsbränna så jag
knappt kan röra mig. Vi får väl se hur eftermiddagen blir.

Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2009-12-28 19:58:03

å jag missade den kollade in en film på 4an

Martina Haags film Underbar och Älskad av alla tror jag den hette den va med bra hade läst boken,

må gott

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-12-29 14:08:32

Hoppas halsbrännan ger med sej snarast!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela