Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Trolleritrollera

Publicerad 2009-08-02 00:16:06 i Allmänt

Efter mycket fix hemma fick Kalle med oss ut till skogen och trollet. Det var skönt att komma ut en stund. Sen kom Gittan, Annika och Lisa och grilla. Det var mycket trevligt. Ungarna var vakna och lekte och lekte. Lisa somna av utmattning så jag och Kalle bytte lakan innan dom kröp ner i sängen. Jag har nu städat undan lite. Skönt att komma upp imorgon när det är lite städat, dessutom så tror jag inte vi kommer vara så jättepiggelin i morgon hahah.

Tjohej

Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2009-08-02 10:00:03

Kul att du tittade in hos mig! Det där med sress är inte alls bra. Vilken kul dag ni haft:)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela