Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fest på Långholmen,,,

Publicerad 2009-08-15 23:35:43 i Allmänt

Japp efter teatern åkte vi hem och softade. Dvs barnen lekte och jag och stooora Lisa fikade och lyssnade på MJ. Sen blev det lite middag och brådis för mor kom och körde oss till ferren. Lisa fick gå hem IGEN.

Mycket trevlig fest, Mycket folk, musik och babbel. Barnen lekte och hade kul. Jag träffade min klassis från grundskolan som jag inte har träffat på 20 år. FATTAR NI,, 20 HIMMLA ÅR. ... KUL VAR DET och hennes syskon som jag var mycket små sist jag såg dom.

Det började regna och barnen ville åka hem. Jag ringde mor och vi gick en bit på vägen innan hon kom och sen var det skönt att hoppa in i bilen och hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela