Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Konstigt,,,,

Publicerad 2009-04-29 11:53:43 i Allmänt

Är det här hemma just nu, antar därav dåligt bloggande. Jag och barnen körde storstädning på övervåningen igår. Skönt när det var klart. När dom hade somnat lästa jag bloggar, fixade naglar och betalade räkningar. Tror ni jag kunde sova sen,, NEEEEE, MEN fick i mig lite käk klockan 3 och sen somna jag 4 i morse. Seegt. Därav sömn i förmiddags lite mer. Har varit hos bästa naprapaten ever och mjukat upp axlar och rygg, känns som jag har gått ner 10 kilo i stelhet typ. NIiiiice

Jaha,,, kallt är det, nu är det lite lunch och sen fika i Sickla med Cilla som typ väntar på att få åka in till BB men vi hinner nog fika först,,,, HOPPAS JAG,,,shit nu blir jag nervös.. hahahahha

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-04-29 14:37:25

ojoj..ingen bebis i sickla hoppas vi:=)

Postat av: matilda

Publicerad 2009-04-29 16:23:13

Tror du att vi alla kommer nå framgång och de drömmar vi har?

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-04-29 18:12:50

Njut av den sköna värmen! ;)



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela