Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tisdagkvällen

Publicerad 2008-09-10 10:18:03 i Allmänt

Igår när vi kom hem lagade vi käk och åt. Sen lite tv för barnen när jag sökade fint i köket. Sen blev det lek. Bollning. Detta är något nytt påhitt och det är kul och bra.Alltså, vi står i vardagsrummet och bollar med badbollar. Barnen skriker av lycka och jag får röra på min rygg och mina axlar när jag slänger mig efter bollen. HÄRLIGA TIDER.

Sen var det tandborstning och saga och kvart i åtta sov dom. Jag gick upp och fixa Kalles matlåda till idag och sen satte jag mig i vardagsrummet och tände lite ljus och läste .Sen upp och hoppa och hänga tvätt och sen ner i sängen och läste lite till.

SUVERÄN HIMMLA KVÄLL TACK FÖR DEN!

Kommentarer

Postat av: Pej

Publicerad 2008-09-10 10:31:44

Tack för tipet! :-)

HOppas du har en bra dag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela