Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Sundaywind is sunny

Publicerad 2008-09-28 08:48:44 i Allmänt

Ja alltså vad jag menar med det är att det är söndag och blåsigt och soligt.

Jag deckade med barnen igår,,, förståss,,, den här ryggen tar kol på mig,,, jag tycker nog inte pronaxen hjälper tillräckligt, skulle behöva gå till en ryggdoktor,,,

Idag kommer nog mormor,,, barnens mormor med lite lökar som ska ner i jorden,,, ska nog baka muffins idag,, från scratch inte med mix där man bara tillsätter vatten.

Tjohej

Kommentarer

Postat av: lLenal

Publicerad 2008-09-28 08:55:58

Godmorgon!Det måste väl gå över snart i ryggen.

Muffins som är så gott,ha det så fint, kram lena.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela