Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Söndagen är här

Publicerad 2008-09-21 11:03:14 i Allmänt

Japp det är den,,, den kom in i vårt sovrum 6.30,..,. PALLAR IIIIINTE. Men det behövde jag inte för dom gick ner och byggde koja och fixa och dona klockan 8 kom Lisa upp och ville ha frukost,,, TACK SNÄLLA BARN,,, inte för att jag direkt sov men jag VAR SJÄLV I SÄNGEN,,, MIIIIN KUDDE TACK .

Nu haver jag hojat till gymet,,, kört maskiner och hojat runt Årstaviken,,, duschat och käkat frullelunch,,, A BRUNCH heter det ju,,, ris och kyckling från igår,,,

Tänkte åka till staden eller nåt och köpa ny bh men fan jag har ingen lust alls,,, nada,,, kanske möjligen hyra en filmrackare,,, om det finns nåt bra,,,

Barnen är med sin far idag,,, om ni undrar alltså ahahha.

Kommentarer

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och mamma till Emilia 4 år]

Publicerad 2008-09-21 11:29:54

Ja det är det verkligen, mössan var gratis + en halsduk när jag beställde ifrån HM

Postat av: jayne

Publicerad 2008-09-21 11:31:15

Godmorgon

OJ... va du hunnit med... jag som bara suttit här i fåtöljen och slappat..får ta mej ett ryck nu!!!!

Ha en bra söndag..klart du orkar ner till stan.. heja heja heja..

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-21 11:36:28

bra där! det är så man ska uttala det! haha

tack :D nu jävlar! haha

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-21 11:37:40

Låter skönt! :)

Imorgon är det dags för mig att träna, ska bli roligt, längtar efter det.

Ha det bra idag. Kram

Postat av: jayne

Publicerad 2008-09-21 12:51:26

Hej

Du har rätt....passa på att njut och koppla av nu!!

vilka söta barn... hur gamla är de?

Postat av: Helena

Publicerad 2008-09-21 13:13:54

Liiite lång tid mellan frågan och svaret men de veckor jag inte har barnen börjar jag klockan sex, när jag har dom blir det bra mycket senare :-) Jag har flextid så jag kan styra min arbetstid själv i princip.

Postat av: lena

Publicerad 2008-09-21 13:35:01

Ja!Film låter ju som en toppen idee, kram lena.

Postat av: M a l i n B.

Publicerad 2008-09-21 22:33:38

Jag känner mig som en gammal tant när jag lugnt kan konstatera att jag får sova så länge jag vill i helgerna! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela