Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Bra bloggar?

Publicerad 2008-09-28 09:33:22 i Allmänt

Man läser förståss bara dom bloggar dom man tycker är bra,,, jag har läst flera som jag tycker är riktigt dåliga och vissa som är så dåliga förebilder så dom borde inte få blogga.

Tex, en tjej som inte ens är myndig men lägger upp fyllevideosnuttar på bloggen,,, VAD SKA DOM SOM LÄSER TROOOO, det är många som är väldigt unga som bloggar,,,,, dom kanske tycker den bloggen är bra men plötsligt är denna braiga tjej full och bara svamlar,,, nej fy säger jag bara.

Kommentarer

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-28 10:11:10

okej =) men sportiga är också snyggt =) iaf på dom som passar i det. kram!

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-28 10:17:00

hehe jo det är sant =) men köp en mindre sportig nu till hösten då? =)



tack! hoppas du får en bra dag du med!

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Publicerad 2008-09-28 10:35:43

men gud, säg till henne att det är jätemånga äckliga som läser tjejers bloggar, usch hon frå inte lägga upp fr fester och liknand eom hon inte ens är 18 tkr jg.. vad skul ehennes föräldrar säga? :O

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Publicerad 2008-09-28 11:05:01

ah jag fattar det.. man ska ju skriva om saker som folk vill komma tillbaka åt, vem fan bryr sig hur mkt hon dricker? inte jag iallafall. Kulkul!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela