Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Utmaning folket,,,,

Publicerad 2008-10-30 08:16:12 i Allmänt

Jag blev utmanad av  Sussie.  Man skulle avslöja 7 konstiga  och alldagliga saker om sig själv o sen utmana 7 vänner... (Finns det 7 knepiga saker med mej?)

1 Jag har duschrutiner,typ gör allt i samma ordning varje gång jag duschar

2 Jag älskar att gå barfota inne utan att ett enda sandkorn fastnar under fötterna

3 Jag gillar Michael Jackson

4 Jag har bara dejtat svarta killar när jag var i USA

5 Jag hatar att ha väska

6 Jag slänger strumpor som det är hål i

7 Vill bli konsumentvägledare

Utmanar

Ulrika
Nikki
Ann
Alex
Dennis
Malin

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-10-30 15:10:26

Hoppas förkylningen fattade poängen och ddrog all världens väg! :)

Jag ska anta utmaningen lite senare. :)

Sköt om dig fina kompis.

Kraaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela