Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Trött eller?

Publicerad 2008-10-31 08:14:19 i Allmänt

Shit hajar ni att jag sover typ 11 timmar varje natt. Jag somnar seeeenast halv 9 och går upp seeeenast halv sju. ok det blir 10 timmar,,, whatever ser jag ut som nån matteprofessor eller???? NOOOT

Jaha fredag, lite regn i morse men barnen var på gott humör. Jag ska jobba, fika i Globen, köpa nya blommor till köket kanske.

Läsa ut min bok,,,Kärlek@första.träffen. Min bloggpolare Ann rekomenderade den och det var en jävligt bra rekomendation, TACK ANN, jag har garvat många gånger på tbanan denna vecka.

Kommentarer

Postat av: Nita/tigerlilja

Publicerad 2008-10-31 08:28:25

Usch för regn :-( Tur vi har snö ;-)

Postat av: sussie

Publicerad 2008-10-31 09:16:23

God morgon!

Låter som en bra dag du ska ha! Planer för helgen?

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-10-31 10:35:09

Va skönt att få sova så många timmar.

Så är det absolut inte för mig.

För det första så har jag min värk, sen har jag tre hundar i sängen - och ja, jag vet det är självvalt.



Ha en bra halloween.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-31 11:13:49

haha.... kanske är det mer lite pepping för egen del, jag är sjukskriven och har inte orkat ta mina promenader...men äta, det orkar jag! :( Ha en bra dag!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-10-31 12:51:03

:-) hahah mattesnillen e vi allihopa:)

kram kramendamen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela