Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tack guuud för min braiga naprapat

Publicerad 2008-10-29 11:13:30 i Allmänt

Han tänjde, masserade och mjukade upp hela ryggen, kändes som jag hade gått ner 10 kilo efter denna omgång. Skönt var det. Hämtad blev jag av mamma och barnen, hem grillad kyckling. matlådor,,, lite städning. Mars i säng för gänget. Upp, nagelfix,,, bokläsning och smsrejs mellan 21 till 24 med snyggo,, ,trevligt var det.

Otrevligt var det när halsen svullna upp, varför sätter sig förkyldningarna alltid i min stackars hals???? Man undrar sa flundran

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela