Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Modehysteri i bloggvärlden

Publicerad 2008-10-23 09:20:04 i Allmänt

Alltså, jag börjar bli liiiiite trött på dom här bloggarna som BARA modefixerar allt. Dom skriver inget annat och lägger upp bilder på dessa överuppsminkade tjejerna i Hollywood. Det är ju kul nån gång men inte baaaara. Jag vet, behöver inte läsa dom men fan det är inte helt lätt att hitta andra bloggar,,, lite mänskliga,, jag har ju några som jag följer med glädje men skulle vara kul med mer mer mer,,, nån som kan rekomendera nån?

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2008-10-23 10:48:08

Svar: Ja, den glassen (Ben&Jerry´s) är jättedyr (50:- för en halvliter), men den är obeskrivligt god (och jag är ingen glassälskare i vanliga fall).

___________



Håller med dig om alla modebloggar. Jag är inte heller intresserade av dem.

Du är välkommen till min blogg, om du vill. Där finns även länkar till andra bra bloggar som inte handlar om mode. Men jag är väldigt intresserad av foto, så det är mest sådana bloggar. Vet inte vad du gillar?



Ha en bra dag!

Postat av: Madde

Publicerad 2008-10-23 11:20:28

Tror att man kan ro det i land OM jag inte klamrar mig fast vid honom. Man vet ju aldrig. Så som jag ser det nu så är han för snygg för mig och jag fötjänar inte honom. Kanske är det de vibbarna som spåtanten känner från mig. JAg skall linda honom kring mitt lillfinger och göra så han blir beroende av min närhet Mohahah Han förgyller min dag iallafall :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-10-23 13:55:48

Ska du opereras? Det låter inte roligt alls.

Men det vet jag ju, att det är jsuperviktigt att hålla sig frisk innan en operation, så det får du baske mig göra. :)

Var rädd om dig.

Stooor kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-10-23 14:42:07

Okej, ja det lär väl inte vara någon speciellt skön operation det där. Men sedan slipper du värken. Jag har bytt ut båda mina höfter och jag blev superbra efter de två operationerna. Tjohoo :)

Ska tänka på dig extra mycket den 10 november.

Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2008-10-23 14:57:11

Ben & Jerryglaasen Chew Chew är underbar på tal om annat. Men detta med bra bloggar.... Jag rekommenderar www.karinolofsson.blogg.se

Postat av: HannahSthlm

Publicerad 2008-10-23 15:16:04

Läs min då! Jag blandar både mode och personligt..ha ha!:)

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-10-23 16:27:11

det är roligt med variation :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-23 18:19:45

Kunde inte säga det bättre själv...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela