Jenn Jempa Jennini,,,,,,

IBS fuck

Publicerad 2008-10-15 21:08:22 i Allmänt

Alltså,,, köttbullar och makaroner satte sig på min IBSmage. Mår kass. Men kvällen blev,,, eftersom jag städade igår hela kvällen tänke jag vara lite med barnen idag haha. Hämtade dom lite tidigare,,, sen efter middag var det skumbad,,, än så länge är vi små och smärta för 3 i badkaret hahah. Helt trångt men whatever. Skönt för rygg om inte annat. Sen torka vi hår med hårtork,,, barnen käka lite tortilini och jag drack hundra liter vatten,,, eller neee men 2 glas i allafall. Sen saga och nu naglar för 2 gick sönder idag eller typ i städningen igår. Fuck it.

Ska börja läsa en bra som jag har beställt som kom idag: Om änglar kunde tala.

Tjohej

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-10-15 21:40:38

Kan ju inte bli något annat efter sina föräldrar. Men han är mest lik pappa Dick. hihi

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-16 05:08:25

God morgon!

Postat av: Madde

Publicerad 2008-10-16 07:51:45

Han är snyggo ;) En riktig man och dessutom kollar han ju på oss yngre Asg

Postat av: Malin B

Publicerad 2008-10-16 09:07:58

Skumbad låter skönt.

Passa på medans ni får plats alla tre på en och samma gång. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela