Jenn Jempa Jennini,,,,,,

I går eftermiddag,,,,

Publicerad 2008-10-17 10:35:13 i Allmänt

Igår eftermiddag åkte jag till min far som bor på söder och där var det genomgång av Ullas foton. Herregud, massor var det. Lite kul var det för det var ju mycket på farfar och lite på mig och kusinerna när vi var små. Fick med mig en bunt, ska scanna lite sen. Min faster var där och en släkting till Ulla

Sen skulle vi käka i pappas kollektivmatsal men Lisa ville ses och jag ville inte käka blomkålssoppa,, så jag stack. Lisa hade kommit till Söder men vi åkte till Årsta och käka och tog en bira,,, nice. Himmla skönt att vara nära hem iallafall. Hem kom jag samtidigt som barnen. Dom var med sin far igår och var tröttta så vi typ hängde tvätt och somnade som stockar alla tre. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela