Jenn Jempa Jennini,,,,,,

FÖR I HELVETTE

Publicerad 2008-10-30 09:31:41 i Allmänt

VARÖR HAR JAG DISKUSSION MED EN TREÅRING OCH EN FYRAÅRING OM VARFÖR DOM INTE FÅR KÖRA MOTORCYKEL????

DÄRFÖR ATT DOM HAR EN QIBEFRIAD FAR,,, FAN FAN JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT STYRA UPP ANDRAS SKIT,,,

MINA BARN SKA INTE ÅKA MOTORHOJ, DOM SKA INTE SITTA PÅ EN HOJ MED MOTOR VARE SIG DEN KÖR ELLER STÅR STILL,,,, ÄR DET NÅN SOM HAR PROBLEM MED DET SÅ DISKUTERA DET FÖRST MED MIG SOM HAR ANSVAR FÖR DESSA TVÅ IIIINAN NI SÄTTER DOM PÅ DET FÖRBJUDNA FORDONET

TACK FÖR ORDET

Kommentarer

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Publicerad 2008-10-30 09:41:29

haha ja varsegod ;D

Postat av: sussie

Publicerad 2008-10-30 09:55:31

Självklart va det dej jag menade!

På tal om mc...jag ÄLSKAR att åka mc. Ska ta eget kort! Förstår din oro för barnen!!

Hoppas att du får en toppendag!

Postat av: sussie

Publicerad 2008-10-30 10:03:51

Vad ska jag göra idag? Hm... Jag ska köra o hämta min äldsta son som ska till en tjej.

Jag ska rulla köttbullar. Plocka ner tvätten. Bara va...

Vad ska du göra idag?

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-10-30 12:27:34

haha jaa skoja inte! jag är typ död efteråt haha. Kram!

Postat av: Christina

Publicerad 2008-10-30 13:23:18

Ja,det är sånt som kan göra en förbannad när folk styr saker över ens eget huvud.Speciellt när det gäller barnen.

Christina

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-10-30 13:42:36

okej vad härligt =)



haha ja det brukar vara så när man ska hämta ut paket :D så spännande! haha kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela