Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tisdag

Publicerad 2008-11-18 08:04:57 i Allmänt

NUUU mina damer och herrar är det tisdag. Lite kallt ute är det men natten har varit full med sömn så det var skönt. Var helt deckad när klockan ringde i morse. När jag kom ner till nedervåningen, det går ju inte så fort ner för trappan nu för tiden, var Kalle påklädd redan, I LOVE YOU SON. Lisa var lite trögare för snoret rann haha. Snälla Mathias, deras far kom och hjälpte mig att bära upp tvätten för upphängning där uppe och inget tjaffs med nåt utan dom kom iväg till dagis.

Knästatus: gör ont när jag rör benet eller går liksom,,, jaha whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela