Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Söndagen börjar bli mörk ute

Publicerad 2008-11-09 14:36:53 i Allmänt

Oj vilken dag, fullt ös har inte hunnit sätta på datorn förens nu. Först förmiddagen,,, ganska lugn, lite städ på övervåningen och pannkaksfrulle. Sen var vi och tittade på våra nybyggna hus i närheten, våra vänner Aminafamiljen har flyttat in.Sen gick vi till Trollet och lekte och tjohej kom Amina med sin far och syrra så det var trevligt och lek blev det. Sen frös vi eller jag och det var lunchtid. Hemåt gick vi och käka lunch och sen ringde farsan, min alltså. Han har varit i Gävle hela helgen, bra tänkte jag då slipper jag farsdagshit MEN ICKE, hej nu är jag på väg hem från Gävle,, farsdagkaka tack .Shit SER DET UT SOM JAG HAR TID ELLER,,, god dotter och enda dotter som man är ,,, in med sockerkaka i ugnen, OBS GJORDE DEN FRÅN SCRATCH OCH INTE MIX MED BARA TILLSÄTT VATTEN.

Ska vara på sjukan klockan 18. VEM HINNER LIKSOM,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela