Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Snöig lördag

Publicerad 2008-11-22 12:42:47 i Allmänt

Idag var det väldigt lugn på morgonen, vi sov länge och jag låg kvar ganska länge. Sen blev det makaroniapelsinfrulle och sen var det bara att kläda på sig och hoppa ut i snön. FInt är det och mycket pulkåkning blev det, fast jag stod mest och hejade på kryckorna. Nu har vi druckit varm choklad och ska spela kort.

Knästatus: Inte ont när jag stödjer lite (vilket jag inte ska göra) ont när jag inte har skött mig, straffet antar jag hahaha .

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-22 16:00:09

Aha, ska kika på det. TACK. Mysiga bilder.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela