Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Pest och kolera eller Pest eller kolera

Publicerad 2008-11-15 21:24:28 i Allmänt

Vilket är bäst, ha dom två hemma som sällis och lite hjälp men inte tyst en secund eller hemma själv och inte få nån
hjälp men tyst,,, ja känslorna går upp och ner om vad när var hur hahaha

Jaha, lite soppa med räkor har jag fått i mig och kvällsmedicinen, sprutan ligger där uppe så den får jag ta när jag masar mig i säng. DANSBANDSORGI är det och sen Svenssson Svensson om jag håller mig vaken, som sagt, man blir lite,,, avslappnad, groggy av medicinen hahaha.

Ont gör det, har lossat skenan lite och satt på ett plåster på ett sår jag har fått under där det har skavit, skenan hade liksom vuxit fast, det gjorde ont. Jaha, röra på tårna skulle man så man inte svullnar för mycket. Hm,,, vickvick UTAN ATT SPÄNNA LÅRMUSKELN, hur gör man då??? Nån som vet?

hEJA HEJA HEJA SCOTTS. HAHA

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-16 12:09:55

Hur är det med dig idag? Vad är det för spruta du skriver om? Har du fått ett gäng sånna med dig hem? :)

Hoppas du mår okej iaf.

Stor kram från lilla blindbocken. Hahahaha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela