Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Man ska ta chansen om man får den det kanske bara blir en chans,,,,

Publicerad 2008-11-30 13:46:54 i Allmänt

NU mina damer och herrar haver jag gett programmet IDOL en ärlig chans. Det är tävling det var repris idag,,, jag är måååålös

VILKEN SKIT

Det rockade fett en låt och det var när Carola dominerade scen. Som vanligt rockar det då. Men kära nån vilket uuuuuurdåligt program. Dålig dåligt och HUR KOMMER DET SIG att en såna rutinerade människor sitter i en jury, dom lär ju ha andra jobb,, detta måste vara en sorts lek på lååååg nivå för dom. Ja nu har jag gett det en chans och jag säger bara det, imorgon blir det telefonsamtal till Radiotjänst i Kiruna för jag har ingen tv att betala massa licens för längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela