Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Gänget är samlat,,,

Publicerad 2008-11-16 18:42:24 i Allmänt

Gänget i detta sammanhang är jag Kalle och Lisa. Barnen har haft det bra, Lisa är jättetrött, inte mig emot. Mathias var själv och badade i Södertälje med barnen, så där verkar det ha varit. Ganska dyrt och vi har ju Eriksdalsbadet klart närmare. Men nu har dom provat på det. Fick mig en Ceasarsallad från Mc D hem så nu är jag mätt också.

Imorgon kommer någon från kommunen och ska snacka hemtjänst, jag kan ju inte städa eller nåt. Nu ska jag softa med barnen innan läggdags.
 
HA EN SKÖN SÖNDAGKVÄLL ALLIHOPA!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2008-11-16 20:41:52

Thanx:) Var med o vinn presentkort i min blogg!:)

Postat av: Leyla

Publicerad 2008-11-16 21:02:10

sv: Tack för tipset! DEt visade sig vara ganska lätt!

hoppas du haft en trevlig kväll

Postat av: Helena

Publicerad 2008-11-16 21:20:30

Usch vad jobbigt det låter med knäet, hoppas att det blir bättre fort som attans!!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2008-11-16 21:56:57

Hallå där!



På denna sida http://www.gratismode.se/?c=8308 är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)

Postat av: Anmol

Publicerad 2008-11-16 22:51:45

mysig blogg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela