Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hem ljuva hem

Publicerad 2008-05-27 13:23:25 i Allmänt

Alltså att jobba hemma är inte helt dumt, ett lugn kommer över en att slippa passa tågtider och sånt utan bara jobba på. Allvarligt talat jobbar jag bättre hemma, mer koncentrerat liksom.

Ikväll kommer Tess, Brian och Jocke och grillar. Såååå trevligt. Tess är min bästa polare av några stycken och bor runt hörnet. Vi var grannar förut och hon är helt gryyym. Jocke är hennes bror han är snut och Brian är hennes,,, okej jag väljer att inte kommentera det. Tess och jag vill ofta ses men kan väldigt sällan samtidigt pga jobb. Hon jobbar mycket och konstiga tider. Kan inte alla mina polare ha kontorsjobb så man kan ses normalt?!

Jag har kommit på en sak, killar som är asego och inte kan ringa och säga halv fem kan dra. Det är omoget och IQbefriat. Nämner inga namn, men bara så alla vet LITE STABILITET TACK. Och när vi är inne på ämnet, kul om vissa bodde lite närmare än LESOTHO. För er som inte kan geografi ligger det I SYDAFRIKA.

Solen skiner och jag bor i radhus, jag är bäst jag är bäst jag är bäst.

Kommentarer

Postat av: Väsby

Publicerad 2008-05-29 21:31:48

Vad har du emot norrort nu då?!!!! Har inte märkt det förut..... Det är söder som är fel sida lilla Jenny. Norr är trevligt. Fina trädgårdar, lugnt och skönt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela