Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tyst och stilla och ooootroligt vackert I love Gotland

Publicerad 2008-07-28 21:06:07 i Allmänt

Nu är vi på plats. Jag är huuur trött som helst.

Resan gick bra. På vägen ner till Sudret sov barnen så jag körde direkt ner. Sen har vi bollat, och varit på stranden och fullt ös. Barnen är mycket aktiva om man säger så, hundar och häst om vart annat. När vi kom hit visade det sig att Elin och Anna-Lena är här med sina Patrikar så det är fullt ös.

Det är så fint här på gården med blommor och fint. Vädret har varit kanon idag och det är så frisk luft och tyst runt omkring.Oj va jag låter som väääärsta asfaltsbarnet, men det är jag ju också.

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-28 22:43:33

hehe okeej :D lycka till :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela