Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Shit jag stupar

Publicerad 2008-07-11 17:11:48 i Allmänt

Mamma kom förbi med presenter till Kalle, varför i helsicke lämnade hon dom inte i lördags. Sen ska det fikas och fixas, JAG HAR INTE TÍIID. Shit vilken dag. Regnet kom och varmt som attans inne, konstigt väder, jag har nu öppnat överallt och försöker få barnen att hjälpa till med städningen.Mycket skönare att komma hem när det är städat nästa vecka.

Okej,,, barnen har inte lyssnat på mig alls idag bara röjt liksom. Jag pallar inte. Jag skriker då, det vill jag iiiinte. Ska bli skönt att komma iväg.

Jag gillar inte att slänga mat, det är så tråkigt. Hitta lite sallad och grejs i kylen så jag slängde ihop en pastasallad.Gott, jag ska baske mig ta en öl tll den sen. Där satt den.

Rapporterna på jobbet bara måååste in nu. Om jag får två minuter i fred i köket så jag kan skicka iväg dom... Shit shit,,, what a day.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela