Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Päcklig

Publicerad 2008-07-25 01:10:30 i Allmänt

Fan fan fan,,, jag känner mig sååå ofräch äcklig och tjock just nu. Det kliiiiar på hela kroppen och huden trillar av. Man är torr, svidig och svettig om vart annat. Man känner verkligen hur tjock man är när man inte har jeans som håller in utan i denna värme kjol som låter det bara hänga och flebba ut. JAG MÅSTE BANTA OCH TRÄNA NUUU. Det kommer inte hända NUUUU för jag ska grilla i morgon med Lisa och Dave och sen på måndag åker vi till Gotland. Har jag tur kan jag hoja lite där utan barnen och det kan bli 2 mil om dagen om jag har lite tur och barnen vill stanna på gården med nån annan hahah. Sen jävlar är semestern slut, synd men då kommer jag ha mer tid och träna och diffa. hahaha.

Jag vill verkligen inte gå och lägga mig hungrig, kass,,, men jag har inget liksom snabbt och gott,,, spagetti men vad till?!

Men shit klockan är tio över ett PÅ NATTEN. OOOO my goood.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-07-25 01:21:01

aha ;) gillar du bilar då? (:

Postat av: Ann

Publicerad 2008-07-25 06:22:17

God morgon! Vi hade det spermysigt.Inlägg kommer:))

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-25 09:27:34

nja, får använda mer hårinpackning så blir det bra :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela