Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Oooo lala,,,

Publicerad 2008-07-01 09:19:38 i Allmänt

Skep å hoj nu är det busstrejk, WHO CARES, inte jag i allafall.

Det tar myyyyycket längre hem från dagis med hoj än dit. WHY? Jo för att det är uppförsbacke typ hela vägen. Men duktiga var dom banne mig. Vi tog faktiskt en paus på Årsta torg, GLASSPAUS. Otippat va. Whatever.

Käk och lek hemma,,, dom hittade tejprullen. Shit. Somnade rätt ok tid alla tre. Skönt och sova banne mig.

Tisdag och soool. Hoj hoj till dagis, Lisa banga och promenerade med mig istället, mycket trevligt. På vägen hem började folk komma igång och promenixade upp till Gullmars. AHHAHAH INGA BUSSAR, ganska tyst och skönt på vägarna ärligt talat.

Juli har infunnit sig. Man går hela tiden och väntar på sommaren och då ska man göra dittan och dattan och så bara kollar man liiiite i almenackan,, JULI, FAN DET ÄR SOMMAR NUUUUU gör DITTAN OCH DATTAN NUUU. Same same every bloody year.

Vart har Ronny tagit vägen??? I need the Volvo vecka 31. Svara i telefon för i helsicke och ring inte mig när jag inte kan svara. Bloody hell,,,,,,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela