Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Oj vilken dag

Publicerad 2008-07-26 18:47:52 i Allmänt

Herre gud säger jag bara. Fullt ös på Skansen, varmt men bra. Lisa, Dave och jag var lite sega efter gårdagens grillning och bira men det är bara att bita ihop och köra. Såg när björnarna fick mellis och åkte radiostyrda bilar och lite annat. Sen var det akvariet. Ormar och annat. Sen åkte vi hem till Årsta och käkade och tog en bira. Sen var Lisa och Dave slutkörda men jag och barnen gick til Vättersparken så dom fick svalka av sig i poolen. Nu är vi hemma och jag är heeeelt slut hahaha.

Tack Dave och Lisa för en trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-26 21:01:08

ja det är ju det, kul på skansen ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-27 09:12:26

Tack! Vi hade det bra!

Postat av: silje helene

Publicerad 2008-07-27 16:29:36

ahah tack.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela