Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nu är det ingen lek längre

Publicerad 2008-07-27 16:13:07 i Allmänt

Shit va trött jag är.Var inne i Ringen och handlade lite. Va skittrött jag är på att allt kostar en jäkla massa. Sen hem och jag har mått kanonilla sen dess och bara deckade på soffan. Jag har verkligen inte tid men jag är helt slut. Kul för jag ska upp 5,30 i morgon och då måste ju allt var packat och klart .Shit.

Kalle bara bråkar med Lisa och Lisa bara bråkar med Kalle. Det är något nytt fenomen dom har hittat på dom senaste veckorna, förut bråkade dom inte alls. Men nu är det fajt. Fan va jobbigt det är, jag pallar inte. Det blir bra att dom inte ska gå på samma dagis från den 18 augusti.

Idag är det nu mulet och lite blåsigt, skönt faktiskt.

17.30 kommer grabbarna och hämtar oss och kör oss till hyrbilen som vi ska hämta.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-07-27 16:33:17

Jag hade det riktigt trevligt :) hihi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela