Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Mulen söndag,,,,

Publicerad 2008-07-20 11:00:33 i Allmänt

Då var det söndag. Jag somnade förståss INTE igår när jag gick och la mig utan låg och läste till seeeent. MEN mina barn är så stora nu så dom går upp själva på morgonen, fiffla och lekte nere i vardagsrummet över en timme så jag sov lite längre. Helt skönt. Sen gick vi över vägen till Ica och köpte färskt bröd och käkade. Dom är ute på gården och hojar nu. Det sköna idag är att man inte behöver fixa och dona för att det börjar en ny vanlig vecka i morgon utan VI HAR SEMESTER, inget stress till jobbet, ingen matlåda. Mycket bra, jag är mycket nöjd. Däremot är det molnit så jag måste klura ut bröllopsklädsel. Snälla exet barnens far kör mig till Ekerö idag. Hur jag sen kommer därifrån blir en spännande grej hahaha.

Kommentarer

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-07-20 11:07:43

Näe beck e bra. ja jag är barnledig, emilia är hos sin pappa varann vecka-

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela