Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Metropolen Årsta LA Bar

Publicerad 2008-07-09 21:42:56 i Allmänt

Ok nu är baske mig denna dag slut och det ska bli skönt att vakna upp i morgon och inte vara BAAAAKIS.

Eftermiddagen blev jobb jobb jobb. Sen gjorde jag ett STÄDRYCK på undervåningen. Dammsög och torka golven, VA SKÖNT DET ÄR NÄR DET ÄR GJORT.

Middagsproblem, Lisa och jag skulle käka.Man vill ju passa på att gå ut när man typ är barnfri, eftersom det inte händer så himmla ofta. Ok beslutsångest till maxat. Ok, vi ses vid bussen. DÅ kom vi på vårt hak LA BAR, nedanför backen, BLOODY EXCELLENT. God mat har dom, inte så långt hem sen. På vägen hem,,, Ica och cola hahah. Bra där.


Märkligt att man inte bara kan gå och lägga sig utan måste sätta på datorn så fort man kommer hem, hahaha.

Imorgon kommer mina rackare hem.Gos gos.

Kommentarer

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-07-09 22:29:18

Jag försökte verkligen berätta, men det gick inte..

Postat av: Elise

Publicerad 2008-07-09 22:32:01

Du verkar haft en schysst dag!

Ha en skön kväll du :D

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-09 22:40:45

aaa :D hehe ha en bra kväll

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela