Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Man undrar ju hur man är funtad,,,,

Publicerad 2008-08-01 00:59:50 i Allmänt

Okej håll i er nu,,,,VI ÅKTE HEM FRÅN PARADISET EN DAG TIDIGARE,,,, Man kan inte låta bli att undra om man är helllllt iqbefriad eller vad problemet är...

Okej,,

Skön dag, vi åkte till polare och fikade och barnen fick rida lite. Dom här polarna har jag kännt sen jag var 6 år gammal. Dom hade också en stor studsmatta på tomten så det  var helt toppen för barnen. Ridning och hoppning hahah. Sen åkte vi runt sudret en sväng och när vi kom hem till gården bara,,,, nej nu vill vi landa i Årsta. SJUKT VA. Så vi bytte biljetten, packade på en kvart, åkte till stranden och sa hej då till gänget som låg där. Barnen kastade sig direkt i vattnet och det var härliga vågor och skönt för dom att svalka av sig. Sen in i bilen och gasade till Visby och färgan. Shit, jag är hemma i Årsta igen,,, KONTRAST. Har satt igång en tvätt.

HÅLL I IER NUUU IGEN - barnens far har varit här och städat som en dååååre för det var sjukt stökigt, INTE EN PRYL PÅ GOLVEN. Jag våttorka för så här städat lär det dröja innan det blir. Alla grejer är inte inne från bilen  och på övervåningen är det alldeles för många grader,,, går fan inte att andas där ute så jag sitter på altanen med en öl och bloggar,,,, 00.59 PIP: Kram

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-08-01 06:38:56

God morgon! Tack för den fina komentaren:)

Postat av: Lisa:)

Publicerad 2008-08-01 07:42:07

Godmorgon:)han e snäll han mr ex:)inge sugen på jobb men snart helg:)sugen på party ikväll?ev grill först i gustavsberg.häng på vetja:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela