Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lååång kväll kanske

Publicerad 2008-07-21 21:51:53 i Allmänt

Nu sover Kalle och Lisa och jag har gjort te och måste sortera tvätt och packa. Städa lite skulle inte vara helt fel om jag hinner och orkar. Just nu känner jag mig inte så trött faktiskt.

Mina lår är alldeles ömma av öm trasig hud, stackars mig, typ .

Idag tog jag mig en liten shoppingrunda i Ringen. Inte för att jag hade råd men jag villllle. Köpte lite tights, vita och rosa och randiga. Sen hittade jag en typ tunikagrej svart, snygg var det och tunnt skönt tyg. OOOO en hårgrej och ett halsband. Där ser man där ser man.

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-21 22:10:13

åh tack :)

Postat av: Ann

Publicerad 2008-07-21 22:22:09

Vi har fyra tillsammans men Håkans är 18 och 19 år ..Men dom är våra helt enkelt!:)

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-07-21 22:25:27

Robert är pojkvännen min och Robin är en kompis :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela