Jenn Jempa Jennini,,,,,,

GLÖM INTE BLOGGEN,,,WHATEVER

Publicerad 2008-07-04 13:52:54 i Allmänt

oooooooLLLLLLLLEEEEEE det är busstrejk i stockolm. Mycket bra, jag är mycket nöjd för jag kommer inte till jobbet. Har jobbat hemifrån hela veckan, fast lånade bil i går och åkte till kontoret.

Man undrar ju liiiite om det är dags att byta ut sin bekantskapskrets för det är iiiiinge kul att bli vald sist eller inte alls. Alla som är bjudna på kalaset gör hellre annat än att komma. Okej, ni behöver inte höra av er nåt mer faktiskt. Sånt tycker jag är iqbefriat. Vi får väl hoppas att någon kommer för annars blir Kalle ledsen. Lisa och Dave är dom enda man kan lita på helt klar. DET TACKAR VI FÖR.

Vaaaarmt är det. Jag är trött i skallen även om man inte har åkte låååånga vägen till kontoret så är man trött. Har ju tränat lite denna vecka och oooont i ryggen har jag som fan. Alltså, min kropp svarar inte på träningen. Jag går inte ner längre. Jag blir IRRRRI.

Sista dagen på dagis för barnen sen hemma 4 veckor. Skönt att slippa den biten varje dag, lämning och hämtning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela