Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Egentid med Kalle

Publicerad 2008-07-02 09:28:59 i Allmänt

Igår Tisdag hämtade mamma Lisa på dagis. Jag hojade ner och hämtade Kalle och vi hojade hem tillsammans. Han är sååå duktig. Och så fick vi lite egentid. När vi kom hem gjorde vi käk tillsammans och käkade och sen kom LIsa hem. Då käkade vi melon. Massor med melon faktiskt. Sen var det lite lek och sen somnade vi alla tre. Mycket bra jag är mycket nöjd.

Jobbade hemifrån på dagen och hojade ner till gymet och körde lite maskiner, sen hojade jag runt Årstaviken. Ganska jobbigt för benen och knäna men det gick. Såååå slut när jag kom hem hahah. Men liiiite duktig kände man sig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela