Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Duktigt folk

Publicerad 2008-07-30 10:37:39 i Allmänt

Här är det fullt ös. Jag trodde alla skulle sova hela dagen och vara bakis men icke. Medans jag försökte få barnen att inte skrika så alla vaknade var dom och handlade frukostbröd. Där ser man, duktiga som inte sööööp för mycket igår. Här är det sol och lite molnigt men varmt. Blir nog stranden idag. Igår köpte vi hinkar och spadar och grejer så dom kan gräva i sanden och göra grejer. Ska bli kul att se hur asfaltsungarna beter sig. hahah.

Kul att man fick lite svar på om man ska lägga upp bilder. Ska göra det så fort jag kommer hem för nu har jag inte den sladden till kameran förståss. Slarvigt värre.

Tjing

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-30 10:49:08

tills jag får ett jobb :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-07-30 15:16:20

:-)

låter som du har det kanonisch!!!!

seee you



kram kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela