Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2008-07-24 22:34:37 i Allmänt

Eller nåt i den stilen,,,,

GUUUUD vilken värme på övervåningen, har öppnat överallt,,, hjälper noll. Men nere börjar det bli skönt. Barnen sov ganska länge i bilen hem så dom är fortfarande vakna (22.33) MEN VI HAR SEMESTER SÅ DET GÖÖÖÖR INGET.

Själv har jag sprungit som en dåre upp och ner och fram och tillbaka för att få någon ordning här hemma,,, resultat,,, en tvätt och 2 bira hahaha.

Igår åt vi middag på Harrys i Vimmerby,,, MÅSTE GÅ OM NI ÄR DÄR. GOOOOD mat och trevliga människor som jobbade. Jag tog tilloch med efterätt,, håll i er nu CHOKLAD MOS MED BAYLIS,,, Jag skiter i stavningen så jävla gott.!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-07-24 22:56:00

ha en bra kväll ;)

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-24 23:02:53

japp det har jag :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela