Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Blooooogi blooggi i regnet typ

Publicerad 2008-07-07 19:57:57 i Allmänt

OOOo dagen börjar närma sig sitt slut. Jobbade på ganska bra på förmiddagen. Sen hojade till Globen och lunch med Bigge. Mycket trevligt, har inte setts på läääänge. Hojade hem. Jobb jobb och hann hänga lite tvätt. Sen var det födelsedagsmiddag på,,, Jensens Befhouse eller vad det heter. Mycket trevligt och gott och skönt att man slapp ta fram plånisen när den notan kom fram. Det här att gå ut med barnen och käka är en utmaning utan dess like varje gång, LISA KAN INTE SITTA STILL,,, MYROR I BRALLLLLLLAN. Okej, inte somna hon i bilen på väg hem heller attans. Fast bra så hon kunde duscha och tvätta håret, Det var såååå dags.

Alltså, av nån anleding som jag själv inte hajar så har jag hittat massa roliga bloggfolk, unga trevliga roliga vakna tjejer. Helt kul. Mycket bra jag är mycket nöjd, vänta här nu,,,, borde inte just detta vara under rubrik "Polare"?! Hmmmm

Alltså STÄNG IGEN ALLA LEKSAKSAFFÄRER innan jag blir GAAAAAALEN. I mitt hem finns nu ett lasersvärd dom låter och en barbie som sjunger. JAG RUTTNAR. För att inte snacka om hur dålig kvalitet det är på allt skit nu för tiden... oj va gammal jag låter, sorry.

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2008-07-07 20:03:40

Sv; jo det är ju många som gör det :) då lär du ju gilla filmen med :)

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-07 20:09:32

tack för tipsen gumman :)

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-07 21:49:00

hehe vart bor du då ? I looooooooooove dansfilmer :D bästya som finns

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela