Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Barnledig lite seg onsdag

Publicerad 2008-07-09 09:54:42 i Allmänt

Jaha 8 tjejor var vi igår. Det var mycket trevligt. Duktig som jag var åkte jag och simmade när jag hade skickat barnen till landet. Det var sååå grymt och simma, det var länge sen. Skönt och mjuka upp ryggen och vakna till. Sen hem och platta håret, såg ut som Diana Ross efter simningen och det vill jag ju INTE. Sen iväg till Södershöjder. Vädret blev bra så vi hängde på Medis en stund. Sen käka på O`learys och sen en bira på Eken. Fan va trött jag blev. Sen var det vuxenpoäng till maxat för Lisa och jag åkte hem, kommunalt, i vettig tid. BÄÄÄÄST. Shit va trött jag var, somnade typ direkt.

Solen skiner och här är det stökigt men barnfritt så vi får väl se om man är lite duktig och tar ett städryck. Nu kan man ju njuta av ett städat hem ett dygn eftersom barnen kommer hem imorgon på kvällen typ.
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-07-09 18:52:28

jaa..vuxenpoäng..men ändå e man seeeg som bara den idag..MEN oj vad skoj vi hade

:=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela