Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Vi överlevde,,,,

Publicerad 2008-12-25 08:39:57 i Allmänt

Vi överlevde gårdagen, trevligt var det och trötta var vi när vi stupa i säng. Morgonen var ganska lugn, lite frulle och tv som vanligt. Sen städning, mamma kom och greljera skinkan och fixa lite och vi dukade fram massa god mat och sen käkade vi. Försökte hålla Kalle i någorlunda schack för tjatet om att öppna julklappar var istående lite too much. MEN sen var det dags och vi fick mycket bra grejer. Böcker, lego, paraply, förstoringsglas med pincett, insektsbok, kartbok ja massor med bra grejer. Mamma hade också gjort sin goa chokladmousse och det var sååå gott. Jag höll på att somna framför Kalle Anka men det är ju så bra så jag höll mig ju vaken. Sen gick mor och vi hann andas 30 minuter SEN...

Kom pappa och hans sambo AM. Dom hade med sig mat och vi körde middag. Gott var det och sen mina damer och Herrar kom TOMTEN. Japp det gjorde han. Och många klappar hande han med sig.

Jaha det blev mer lego, docka, verktygskitt, nya teflonstekpanna och kastrull, diskställ och PARFYM, Upplevelse,dataspel ja herregud,,, INGA MER PRESENTER INNAN FÖDELSEDAGARNA TACK .hahahah

Vi deckade vid 21 tiden.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-12-25 08:55:56

Godmorgon

Hoppas du får en trevlig juldag :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela