Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Vad hände hahaa,,,

Publicerad 2008-12-21 10:34:52 i Allmänt

Jag tyckte jag bara för några minuter sen sa till barnen,,, ååå va skönt nu är det fredag och helg.... eee söndagen är här i morgon är det måndag,,, TIDEN STÅR INTE STILL HELT KLART BEVISAT AHAHH

Jag vakan 8 och slumra om, skönt var det. Pappa ringde nu vid halv 11 och meddelade att barnen sov till 8 och dom har lekt massor och ska snart börja åka hitåt. Trevligt att få hem dom nu när man har fått ladda batterierna lite. Solen är lite uppe faktiskt.

NIX vi är inte lediga i morgon utan vi går på dagis och jobbar dom dagar som inte är röda. Nej jag är inte så hemsk så dom går heldagar dan före julafton och dan före nyårsafton MEN eftersom jag egentligen har jobbtid till 17 så får dom vara på dagis till typ 13 båda dom dagarna.


Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2008-12-21 10:50:23

Hall där...mina barn går på förskolan imorogn oxå,,,men det är ju som det är,nu är jag ju sjukskriven så de får kortare dagare än vad de haft om jag skulle arbetat,man får ju inte ha sina barn hemma när man är sjukskriven. Jag hejar på dig.

Postat av: Maria

Publicerad 2008-12-21 11:09:47

God morgon !



Önskar dig en fin 4:e advent !

Kram Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela