Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Utmärkelse,,,,

Publicerad 2008-12-31 09:56:16 i Allmänt

Jag har fått en utmärkelse av Lisa http://livscoach.blogg.se/index.html

Här är typ motiveringen eller vad man ska kalla den för,,, jag blev baske mig tårögd,,, det händer inte varje dag....


Hope: Jen,  http://jennyvestbro.blogg.se/ 
En tjej som jag på något vis känner stor samhörighet med. För hennes alltid positiva tänk. På hennes blogg går att läsa allt om det lilla i vardgen till det stora i livet.
Hon får stå för Hope!!

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-12-31 10:10:58

~GOTT NYTT ÅR!~

Postat av: Superstar

Publicerad 2008-12-31 11:10:11

Härligt! =)



Ha ett gott nytt!

Postat av: E

Publicerad 2008-12-31 11:31:31

Hahahahha jag lovar att framföra din önskan så fort det enkom går ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela