Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Utmanad av Nikki

Publicerad 2008-12-07 09:32:46 i Allmänt

Jag blev utmanad av Nikki för några dagar sen, seg som jag är så kommer det nu på bloggen:


Reglerna är:
· Skriv vem som har utmanat dig.
· Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig.
· Publicera reglerna och utmana 5 stycken.
· Lämna en kommentar till de som du har utmanat och låt de veta att de har blivit utmanade.

Lycka för mig är:
1. Att Kalle och Lisa mår bra och är glada
2. När jag inte har magkramper
3. När det är fint väder
4. När mina braiga kompisar hör av sig
5. När jag har tillräcklig ork för allt
6. Känslan när jag har tränat och är nyduschad och klädd

Ok detta tycker jag alla ska göra för jag fick baske mig tänka till lite hahahahah

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-12-07 09:52:07

Hejsan!

Ville bara önska en trevlig advent!

Ha det gott!

Kram

Postat av: Pia

Publicerad 2008-12-07 09:53:48

Jo, det kan nog vara nyttigt och tänka till lite ibland

Postat av: sussie

Publicerad 2008-12-07 13:02:25

Bra med tankenötter!!

Trevlig advent!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-07 13:39:18

Jo, de ska ju försöka operera mig men har inte gett mig mycket hopp om att det ska funka. Jag funderar mycket just nu. Ena stunden tror jag det ska lyckas och jag blir av med tracken men samtidigt finns oron där. Jaja, det är som det är, inte mycket jag kan göra just nu.

Japp, då får du försöka se reprisen idag då. Hihi

Ha en fin 2 advent.

Stora kramar till dig.

Postat av: soffie

Publicerad 2008-12-07 16:50:30

roligt att få veta vad som gör dej lycklig,

hoppas din 2a advent varit bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela