Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Skryt skryt

Publicerad 2008-12-01 08:44:10 i Allmänt

Flera av mina mammapolare klagar lite ibland på att dom inte hinner läsa böcker sen dom fick barn.

JAG HAR LÄST 18 BÖCKER ÄN SÅ LÄNGE DETTA ÅR.

Okej jag har lite gratislästid när jag åker till och från jobbet men WHATEVER. Sen ofta försöker jag läsa minst 2 sidor innan jag somnar. Det har jag läst nånstans att det är nyttigt för hjärnan och sömnen.

JAG ÄR BÄST haahahh

Och ni som undrar om jag är helt sjuk i huvudet som vet hur många böcker jag har läst i år så kan jag berätta att jag har en "Mina böcker" bok från Pocket Shop där jag skriver upp böckerna, Författare, Titel, datum jag läste ut, och lite handling.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-01 08:50:09

- shit.

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Publicerad 2008-12-01 10:19:20

Tack :) Roligt med nånting annorlunda :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-01 11:02:05

Tror mer att det där är en ursäkt för att SLIPPA läsa,då använder man kidsen som en ursäkt ;-) Må så gott. kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela